Regulamin sklepu

Realizacja zamówień

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Informacja o czasie realizacji zamówienia znajduje się zawsze na stronie produktu.

Przesyłki dostarczane są wyłącznie na terenie Polski przez firmę kurierską (koszt 16zł brutto/2 dni). Zamówienie towaru "za pobraniem" jest możliwe jedynie mailowo (należy podać model i kolor zamawianego towaru, adres dostawy i nr telefonu). Koszt przesyłki pobraniowej: 19zł Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie. Zamówienia powyżej 1000 zł przesyłka gratis!

Pamietaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej i miękkich wypełniaczy), jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjecia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

W naszym sklepie wszystkie transakcje płatnicze realizowane są za pośrednictwem bezpiecznego serwisu Przelewy24, który obsługuje większość banków.

Zwroty

Kupującemu przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, dotyczy to również opakowania oraz innych elementów wyposażenia. Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania produktu pokrywa kupujący. Do zwracanego Towaru prosimy załączyć oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony protokół zwrotu/reklamacji (POBIERZ). Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny ze sprzedawcą.

Reklamacje

Należy przesłać reklamowany zegarek wraz z ksero paragonu/rachunku i wypełnionym formularzem reklamacyjnym protokół zwrotu/reklamacji (POBIERZ) na adres firmy (smartsafe.pl ul. Graniczna 12, 43-502 Bronów). Po odebraniu przesyłki kontaktujemy się tylko w przypadku NIE przyjęcia reklamacji. Na rozpatrzenie reklamacji mamy wg regulaminu 14 dni. Aby usprawnić proces reklamacyjny proszę wpisać numer tel pod który może dzwonić serwis w razie pytań.

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 12 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

Polityka Prywatności i Polityka Cookies

Niniejszy dokument informuje o sposobie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Ciebie przez sklep internetowy prowadzony pod adresem www.smartsafe.com oraz danych gromadzonych w całym okresie korzystania z usług Smartsafe.pl. POBIERZ

Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym

Nie należy umieszczać zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (dalej: zużytego sprzętu) łącznie z innymi odpadami.
Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbierania zużytego sprzętu.

Sprzedawca obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany - zużyty sprzęt Sprzedawca przyjmuje pod adresem: ul. Graniczna 12, 43-502 Bronów.
Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. Chęć przekazania Sprzedawcy zużytego sprzętu w w/w przypadku proszę zgłaszać na przykład w następujący sposób: mailowo na adres info@smartsafe.pl  lub telefonicznie pod numerem 577 002 897.

Punkty zbierania zużytego sprzętu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: http://www.rzseie.gios.gov.pl

Informacje o firmie

Sklep internetowy działający pod adresem smartsafe.pl prowadzony jest przez firmę Paweł Przemyk PWA z siedzibą w Bronowie przy ulicy Granicznej 12

e-mail info@smartsafe.pl
nr telefonu 577 002 897.